Retur og reklamasjon

Kunden har 14 dagers angrerett i henhold til norsk lov. Returneres varen tilbake til oss skal den være hel, ubrukt og i originalemballasjen, og returen må skje innen 14 dager etter mottagelsen. DigiFix AS er ikke ansvarlig for ev. transportskader ved retur, så husk å pakke varene godt. Innvending emballasje er viktig. Kunden må selv dekke eventuelle fraktkostnader for returen. Vi tilbyr at vare kan leveres direkte i vår butikk i Oslo, ved bruk av angrerett.

Ønsker du å angre kjøpet, ta kontakt med oss på nettbutikk@digifix.no. Husk å fyll ut angrerettskjema. Er vilkårene for angrerett oppfylt, vil vi refundere pengene så snart vi har mottatt varen. Pengene vil bli ført tilbake til din konto i løpet av 3-5 arbeidsdager, avhengig av hvilken bank du har. I fellesferie, jul og påske beregner vi maks 2 uker.

Trykk her for å se angrerettskjema

Begrensninger returrett og garanti

  • Alle varer som tilpasses mister returrett. Garanti og reklamasjon gjelder som normalt.
  • Enkelte salgsvarer/utstillingsmodeller er det ingen returrett på. Dette spesifiseres i varetekst.
  • CD-plater, DVD-plater, annet digitalt mister angrerett når emballering er brutt.
  • Elektroniske/digitale produkter (spill, programmer og filer) når lisensnøkkelen/koden har blitt tilgjengelig, har ingen angrerett.
  • Hodetelefoner er ikke godkjent for angrerett grunnet hygieniske årsaker.
  • Toner/blekk som har brutt forsegling har ingen angrerett.

Reklamasjon

Du har rett til å reklamere på en vare om det mistenkes at varen har en produksjonsfeil. Kontakt oss på nettbutikk@digifix.no, eller kontaktskjema under. Legg ved tydelige bilder av produktet. Vi vil i første omgang forsøke reparasjon, så ev. bytte varen mot en ny, men er varen utsolgt betaler vi det fulle beløp tilbake. Gavekort, tilgodelapp mm. kan avtales om ønskelig. Det er to eller fem års reklamasjonsrett i henhold til norsk lov.

Garanti

Garanti går rett på produsent. Generelt sett har produkter ett års garanti. Noen produkter har lenger garanti. Kunde kan i mange tilfeller kontakt produsent selv, for å løse en sak raskere. Garanti er aldri mer enn det som gis direkte fra produsent, uavhengig av oppgitt produktinformasjon fra DigiFix AS.

Transportskader

Dersom en vare er skadet under transport, må dette meldes samme dag, senest innen 24 timer etter mottak. Det gjøres slik:

  1. Sikre bildedokumentasjon på skaden, både av emballasje og den skadede varen.
  2. Send en mail til nettbutikk@digifix.no med bildedokumentasjon og en beskrivelse av skaden(-e) samt ordrenummer. 
  3. La forsendelsen (inkludert emballasje) være intakt inntil saken er avklart.

Ansvaret for å sjekke etter skader hviler på kunden.





    Varen er lagt i handlekurven.
    0 items - kr 0.00